انصاریان: گزی باید زودتر می رفت/آدم باید مرد روزهای سخت باشد!/به سپاهان ببازیم 80درصد سقوط مان قطعی
 

تازه ترین اخبار فوتبال جهان

در باره ما
 

 

لينك روزانه
 
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون
براي تبادل لينک ابتدا لينک مارو بانام:  انصاریان: گزی باید زودتر می رفت/آدم باید مرد روزهای سخت باشد!/به سپاهان ببازیم 80درصد سقوط مان قطعی   در وبلاگ ياسايتتان قراردهيد
 
كد هاي جاوا
 


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 62397
تعداد مطالب : 128
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 2


 


انصاریان: گزی باید زودتر می رفت/آدم باید مرد روزهای سخت باشد!/به سپاهان ببازیم 80درصد سقوط مان قطعی

 

علی انصاریان مدافع شاهین بوشهر این روزها کنار این تیم حضور دارد . حضوری که بعد از دو بار رفت و برگشت صورت گرفته و ترجیح می دهد در این شرایط فقط به موفقیت شاهین فکر کند.وی در مورد بازی با سپاهان می گوید«ما کاری به صدر جدول و شرایط تیم های دیگر نداریم. خودمان باید ببریم و حتی به مساوی هم فکر نمی کنیم.شما دیدید که تساوی با استقلال به ضرر هر دو تیم شد.سپاهان با همه تیم های ایران فرق دارد و از هر حیث از شاهین جلوتر است.بی دلیل نیست که دوسال پیاپی قهرمان شده و حالا در آستانه سومین قهرمانی است.ما فقط برای خلق معجزه  به مصاف این تیم می رویم.»

او در خصوص قرعه بد شاهین و رویایی مکرر با مدعیان قهرمانی هم اظهار داشت«بحث قرعه و شانس نیست. کاری است که مسئولان باشگاه کردند تا حالا در این مخمصه گرفتار شویم.دیگر به کسی امید نداریم و فقط به خاططر دل هواداران بازی می کنیم.»

از او در مورد استعفای گزی پرسیدیم که گفت«من در تمام طول عمرم چنین باشگاهی ندیده بودم. کارمان از عجیب وفریب هم گذشته.به نظر من آدم باید مرد روزهای سخت باشد.رفتن و استعفا دادن که دردی را دوا نمی کند.هرکسی که می خواست برود باید زودتر می رفت نه اینکه امروز که تیم به این حال و روز افتاده فکر رفتن بیافتد.»

انصاریان در مورد اینکه کرار و محمد پروین بیش از بازیکنان فعلی شاهین پول گرفته اند هم تصریح کرد« ضعف مدیریت یعنی همین.البته محمد با شاهین قرارداد داخلی داشت و می توانست نصف پولش را قانونی بگیرد.کرار هم در موردش حرف نزنم بهتر است.»

وی درپایان در مورد شانس بقای تیم گفت«بازی با سپاهان یک بازی 80 درصدی است. هر تیمی ببرد 80 درصد سرنوشتش مشخص می شود. آنها ببرند قهرمانی شان تا 80 درصد مشخص ات و ما هم ببریم بقایمان را 80 درصد قوت بخشیده ایم.برعکس آن هم صدق می کند. این بازی قهرمان و یکی از تیم های سقوط کننده را مشخص می کند»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






|

نوشته شده در پنج شنبه 7 ارديبهشت 1391برچسب:,

توسط مجید| لينك ثابت |


موضوعات
  

لينك دوستان
 » تام موزیک » وبلاگ هواداران استقلال » جنجالی » کیت اگزوز » زنون قوی » چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تازه ترین اخبار فوتبال جهان و آدرس footballjahan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





»فال حافظ

»جوک و اس ام اس

»قالب های نازترین

»زیباترین سایت ایرانی

»جدید ترین سایت عکس

»نازترین عکسهای ایرانی

 

آرشيو
 

مرداد 1391
تير 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
آبان 1390

 

نويسنده
 
نویسندگان
 
طراح قالب
  
(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){ (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o), m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m) })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga'); ga('create', 'UA-52170159-2', 'auto'); ga('send', 'pageview');